2011-12-05
 11:25:20

DET JAG HAR GJORT,

Nu ska ni få höra om min vecka, i Onsdags var det näst sista valpkursen, de var bara jag och en till som dök upp, antar att det är för julen närmar sig. Vi tränade på hopp, inkallning och sitt fint (Bara för jag ville, hihi).
Annars så har jag pluggat och i Fredags åkte jag till Stockholm.
På fredagen kom jag fram strax över 8 där jag mötte upp Cassi och Helena med deras Sheltiesar Lexie och Tyra! Urmysiga tjejer alla fyra!
På lördagen väntade Sheltieträff på Adelsö, så buss från brommaplan till Adelsö stog på tur. Shiro har minsann övat mycket på passivitet med all tunnelbana och bussåkning. Stolt över honom! Sheltieträffan vr trevlig, mycket sheltiesar och desto färre mattar & hussar. Dock var det sk*t kallt så jag frös om tårna! Shiro hade enormt kul iallafall, och det är de som räknas.
På kvällen sklle vi egentligen träna Agility i ridhus, men så blev det inte. Vi kom dit men hade inte tillgång att träna där just då.. Lite synd! Så det blev Filmmaraton, dock sov jag under delar av filmerna, så trött om jag var hehe.
Söndagen åkte jag hem på morgonen och kom hem i stora flytten. Kartonger står i hela nya lägenheter. Inatt hade Shiro svårt att somna i den nya lägenheten, vi får hoppas han vänjer sig.. Ikväll lägger jag in bild på trion! ;)
KOM PÅ AT JA SKULLE SKRIVA OM FÖRELÄSNINGEN:
Fredrik Steen var JÄTTEBRA! Han sa mycket som lärde mig jätte mycket. Jag tycker absout ni ska gå till hans föreläsning om han kommer till er ort! Min favorit hundtränare hittils. Ändrade min åsikt om honom efter att ha hört honom prata.


Nathalie

Jaså du var på Adelsö :)

Då åkte du förbi området där jag bor :D



PUBLICERAT: 2011-12-06, 20:02:52 | URL: http://teampaw.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: