2011-11-26
 13:09:03

FÖRLÅT

Förlåt.. Åter igen. NU SKA JA MINSAN BERÄTTA VAD JAG HAR SYSSLAT MED!
Vi håller på att flytta just nu, det är väl de och skolan som hållt mig ifrån datorn. Ursäkta mig! Men det är roliga saker som ligger framför mig. Tog en veckas paus utan förvarning..
Under tiden ja varit borta har jag lekt med andra hundar, fotat shiro, rakat av en till tov, planerat inför min resa till Stchlm (sheltieträff) och hållt på med FLYTTEN!
Ursäktar så mycket :)!
Jag LOVAR!!!!!!! att lägga upp inlägg nu. Har liksom inte hittat tiden denna vecka..
PS. Imorgon ska ja stå på julmarknaden, håll utkik efter mig alla gotlänningar!


cassi

Vi längtar till du kommer!



PUBLICERAT: 2011-11-26, 14:19:27 | URL: http://clexie.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: