2011-12-14
 09:31:53

Istället för hundmässan..

Så shoppade ja lite hundgrejer här hemma :3 .
Jag köpte då en aktiveringsleksak som var riktigt klurig för Shiro, en tomteluva som jag håller på å vänjer han bli (När snön kommer blir det photo-shoot!). Köpte även ett nytt läderkoppel som man kan klicka på. Förut hade jag ett som satt fast i halsbandet. But not anymore.
I helgen händer det massa roligt så då får jag något att skriva om! På lördagen är det Sheltieträff i VOk-stugan med glögg och Sheltiesar. På söndags så anordnar Klinteortens hundungdom (tror jag), med träningstävling!  Ja ska inte tävla men titta på och gärna träna ifall de går... Hoppas!
Vill gå gärna lära känna någon i min ålder som pysslar med hundar. Har ju ingen träningskompis/hundkompis vilket är jätte tråkigt.. :(


cassi

du har mig! även fast jag inte bor på gotland! :$



PUBLICERAT: 2011-12-14, 10:30:13 | URL: http://clexie.wordpress.com
Sara H

Hej.

Tänkte säga att det kommer att bli en nybörjarkurs i agility i vår om du är intresserad. det är inte så många som har anmält så om du kollar på klinteortens hundungdoms hemsida. När du har gått nybörjarkurs och fortsättningskurs som det brukar bli om vi har haft nybörjarkurs så kan du vara med i vår träningsgrupp som är på söndags kvällar och där finns det fler ungdomar att träna med.



PUBLICERAT: 2011-12-16, 16:58:50 | URL: http://saramaria.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: