2012-02-02
 17:02:34

Liten återställning

Hejsan! Nu har ja inte varit här på länge. Nu ska ja beräta hur jag tänker och varför.
Just nu tar jag en längre bloggpaus, men saknar dock att blogg ä redan nu..
Shiro är snart stor kille nu, med myket fluffpuff, (Bifogar bilder nedan)
Vi går på agilitykurs och det är jätte kul! Han är lite osäker på vissa hinder men han är verkligen duktig och när han väl förstår och vill är han en riktig stjärna! Har redan hunnit kört min första hinderkombination med honom ;)
Jag har då sökt till hundgymnasiet på Gute och är jätte förväntansfull, längtar för fullt till valet!
I helgen är de dubbelkurs i agility och är jätte taggad.

När det gäller bloggandet så kommer jag nog tilbaka i slutet av februari/Mars.
Då får ja börja kämpa tilbaka lite läsare och göra lite smygreklam här och där. Hoppas ni har det fint där hemma <3
Här har ni lejonet!


Emelie och Kelly

Gud vad fin han är!

Älskar sheltie :)



Synd att du ska ta bloggpaus, jag läser gärna bloggen igen när du börjar skriva! ;)



PUBLICERAT: 2012-02-02, 17:38:17 | URL: http://Lovekelly.se
alicia

Dö så snygg han äär!!



PUBLICERAT: 2012-02-04, 11:42:16 | URL: http://jesteam.wordpress.com
Rebecca

Wow, vad fin Shiro har blivit! Otroligt vacker på andra bilden!

Kul med agilitykurs



Ha en trevlig bloggpaus, eller vad man nu säger s



PUBLICERAT: 2012-02-04, 18:10:10 | URL: http://www.sheltieliv.fotograf24.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: